• سه شنبه ٢ آبان ١٤٠٢-١٥:١٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٧٦٠
آقامیری مطرح کرد:13-186

انتقاد از سکوت برخی سلبریتی‌ها در موضوع فلسطین

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد آقامیری نسبت به رفتار دوگانه و متناقض برخی سلبریتی ها در دفاع از حقوق بشر و حقوق زنان گفت: سلبریتی هایی که همواره داعیه دفاع از حقوق زنان را دارند؛ چرا در خصوص جنایت علیه زنان و کودکان فلسطین سکوت کرده اند؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، حجت الاسلام آقامیری در تذکر پیش از دستور جلسه شورای شهر تهران گفت: در اغتشاشات سال گذشته، عده‌ای به خصوص ورزشکاران، هنرمندان و سلبریتی‌ها علم حقوق بشر و حقوق زنان را برداشتند و به میدان آمدند؛ اما امروز این افراد کجا هستند؟ اگر خاطر همگان باشد سال گذشته در اثر فوت یک دختر هموطن ما که به علت فشار عصبی و بیماری زمینه ای که داشت؛ عده ای علم حقوق انسانی و حقوق بشر به دست گرفتند. مخصوصاً هنرمندان و ورزشکاران و به اصطلاح سلبریتی ها در این زمینه هر کدام داستان سرایی کرده و به میدان آمدند و علم دفاع از حقوق زنان را به دست گرفتند و امروز می خواهم از آنها سئوال کنم که کجا هستند؟
او افزود: البته عده‌ای از این افراد در خصوص مظلومیت مردم فلسطین صحبت کردند؛ اما هنوز عده‌ای دیگر سکوت کردند و ما از تفکر و استانداردهای دو گانه این افراد در زمینه حقوق بشر متعجب هستیم و دچار حیرت شدیم.
وی خطاب به اینگونه سلبریتی‌ها، گفت: مگر امام حسین(ع) در روز عاشورا نفرمود "اگر دین ندارید؛ آزاده باشید؟". امروز شما از مردم کشورهایی که از آنها گرین کارت گرفته‌اید درس شرافت را یاد بگیرید. نکند می‌ترسید مبادا با حرف زدن‌تان، گرین کارت‌هایتان خدشه دار شود؟ شرافت را از مردم فرانسه، آلمان، انگلیس و برخی ایالت‌های آمریکا یاد بگیرید که در حمایت از مردم فلسطین به خیابان آمدند و شما سکوت می‌کنید که چه بشود؟
این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه اسم کودکان فلسطینی را روی دست و پایشان می‌نویسند تا اگر در بمباران حادثه‌ای برای آنها و خانواده رخ داد حداقل شناسایی شوند؛ گفت: برخی از هنرمندان و سلبریتی‌ها در مورد سگ و گربه هم نظر می‌دهند؛ اما امروز سکوت‌شان حیرت آور است.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: